دیجیتال ساینیج چیست؟

مجموعه یکپارچه ای از سخت افزار و نرم افزار که امکان مدیریت مرکزی و یکپارچه نمایشگرها را با هدف اطلاع رسانی و تبلیغات در اختیار کاربر قرار می دهد، دیجیتال ساینیج گفته می شود. به جرات می توان گفت در بیشتر کسب و کارها دیجیتال ساینیج کاربرد دارد. از شرکت ها و سازمان خصوصی و دولتی گرفته تا رستوران ها و فروشگاه ها از مزایای دیجیتال ساینیج بهره مند هستند. در یک پلتفرم حرفه ای دیجیتال ساینیج قادر خواهید بود ترکیب متن، تصویر و ویدئو را با دیجدمان دلخواه برروی نمایشگرها توزیع کنید.

دیجیتال ساینیج چطور به من کمک می کند؟

محصول-جدید-خود-را-با-صرف-کمترین-هزینه-و-زمان-معرفی-کنید
معرفی محصول با صرف کمترین هزینه و زمان
مشتریان-بیشتری-برای-خود-جذب-کنید
افزایش قابل توجه مشتریان
کاهش-تبلیغات
کاهش هزینه چاپ و به روز رسانی اطلاعات
سطح-آگاهی-و-فرهنگ-سازمانی-کارکنان-را-افزایش-دهید
افزایش سطح آگاهی و فرهنگ سازمانی
مراجعین-و-بازدیدکنندگان-را-به-راحتی-راهنمایی-کنید
راهنمای آسان مراجعین
میزان-فروش-خود-را-افزایش-دهید
افزایش ترافیک فروش

با پروژه های ما بیشتر آشنا شوید

شرکت هیراد با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه نصب انواع دیجیتال ساینیج درقالب منو برد درستوران ،فست فودها و کافی شاپ ها و به عنوان دیجیتال پوستر در ارگانهای دولتی و سعی و تلاش در راستای معرفی تکنولوژی دیجیتال ساینیج برای شما تغییری ماندگاررا در فضای کسب و کارتان به ارمغان می اورد.

ویژگی های دیجیتال ساینیج

قابلیت-نمایش-انواع-فایل

قابلیت نمایش انواع فایل

قابلیت بخش فایل ها با فرمت ، MPEG4، AVI، JPEG، PNG، RSS، Web page،TXT
نمایش-عمودی-و-افقی

نمایش عمودی و افقی

با توجه به موقعیت محل نصب می توانید به صورت عمودی یا افقی از آن استفاده کنید
بخش-بندی-صفحه

بخش بندی صفحه

قابلیت منطقه بندی صفحه و نمایش اطلاعات مختلف در مناطق مختلف صفحه
دسترسی-کنترل-شده

دسترسی کنترل شده

امکان تعریف کاربر با سطح دسترسی متفاوت برروی نمایشگرها و سیستم
زمان-بندی-پیشرفته

زمان بندی پیشرفته

زمان بندی نمایش محتوی براساس روز، ساعت و دقیقه و یا تعداد دفعات نمایش
پشتیبانی-از-HD

پشتیبانی از HD

امکان نمایش تصاویر به صورت SD و یا HD در نمایشگرها

دیجیتال ساینیج در کسب و کارها

پوشاک و آرایشی

دیگر زمان آن فرا رسیده که صاحبان فروشگاه ها و اصناف کاتالوگ و بروشورهای چاپی را کنار بگزارند و برای  نمایش محصولات خود از نمایشگر های دیجیتال ساینیج استفاده کنند.

در فصول مختلف سال و با ارائه نمونه های جدید لباس ها و لوازم آرایشی توسط هر برند میتوان با نمایش انها در دیجیتال ساینیج یک محتوای جذاب برای مشتریان و حتی رهگذران ایجاد کرد،زیرا شما تنها ۸ ثانیه برای جلب توچه انها زمان دارین!

از جمله مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاهای پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی شناسایی بیشتر و بهتر برند،کاهش هرینه های چاپ و تاثیر گزاری در جذب رهگزان می باشد.

مرکز خرید

در مشاغلی که با هدف عرضه کالا و سرگرمی افراد نقش در اوقات فراغت آنها دارد،دیجیتال ساینیج میتواند وسیله ای برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد به علاوه با مجهز کردن فرشوگهاها و مراکز خرید به دیجیتال ساینیج میتوان ان مرکز را در بازار رقابتی نیز بالا برد.

از جمله کاربرد مهم دیجیتال ساینیج در پارکها ،مراکز تفریحی و مراکز خرید میتواند جستجوی مسیرها از طریق نمایش موقعیت بر روی نمایشگر  و یا راحت بودن نمایش خرید ساعت بلیط ها و تبلیغ محصولات است.به علاوه با مجهز شدن هر مغازه به دیجیتال ساینیج نشانه ای انتظار مشتریان تا بیش از ۴۰ درصد کاهش داد.

شرکت و سازمان

دیجیتال ساینیج سالیانی ست کهبه عنوان ابزار کلیدی در شرکتها و سازمانها استفاده میشود.بهتر است  برای ایجاد روحیه همکاری و مشارکت بین کارمندان ،لیست بعضی از کارها و پروژه ها بر روی صفحات دیجیتال ساینیج نمایش داده شود.

یا با به اشتراک گزاشتن  پیامهای متنی و معرفی انواع محصولات و فعالیتهای جدید نیز به در جریان قرار دادن همه افراد حاضر در یک شرکت کمک کرد.

به علاوه نمایش انواع دستاودرها و بهره وری اهداف در زمان مشخص و جلوگیری از تداخل برنامه ریزی برای اتاق کنفراس نیز از دیگر کاربردهای دیجیتال ساینیج برای شرکتها و سازمانهاست.

اکثرا این دستگاها در محیط های پر رفت امد مانند لابی،راهروها و سالنهای غذا خوری نصب میشود.

مرکز درمانی و بیمارستان

در بیمارستانها و انواع مراکز درمانی معتبربه دنبال راه ها حل های جدید و به روز برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان هستند از این روز با نصب دیجیتال ساینیج سعی کردن که تا حدودی خدمات مفید تری را به بیماران و ارایه نمایند مثلا در این نمایشگرها  سیستم نوبت دهی و شیفت کاری پزشکان و بقیه پرسنل ،نوبت دهی اتاق عمل و شرایط بیمار نمایش میدهند و یا با نصب انها درسالنهای انتظار اوقات مفرح تری را برای همراهانن بوجود میاورند

استفاده از این سیستم نظم و ترتیب بیشتری را در فضای مراکز درمانی ایجاد میکند و به علاوه از هرج و مرج و سر درگمی مراجعان جلوگیری به عمل می اید

مراکز آموزشی و دانشگاها

انتقال اطلاعات درست همان چیزی است که در اموزش به آن نیاز داریم.

مدارس و دانشگاها با استفاده از دیجیتال ساینیج توانسته اند ارتباط بین خود و آنها را سود ببخشند.

وجود دیجیتال ساینیج سر درگمی را از بین برده و باعث جلب توجه دانش آموزان و دانشجویان و همچنین ایجاد دسترسی به زمان کلاسها،انتخاب منو غذا،تاریخ امتحانات و اخبار وقایع روز دانشگاست.

این نمایشگرها در محیط هایی ماندد استادیوم ورزشی ،سالنهای کنفرانس،سالن غذا خوری،سالن اجتماعات و…نصب میشوند.

از جمله مزایای نصب این نمایشگر ها باعث ایجاد یک فضای جذاب در محیط آموزش نیز میشوند.مثلا با نمایش دادن جملات خوش امد گویی بدو ورود و پیامهای انگیزشی باعث جزابیت فضای اموزشی میشود

مرکز مالی و بانک

استفاده از سیستم دیجیتال ساینیج در بانکها علاوه بر نمایش بهتر نوبت دهی افراد و برقراری ارتباط با مشتریان و کارکنان میتواند برای نمایش انواع اطلاعیه ها ،سود سپرده ها و تیزهای تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از این نمایشگرها باعث میشود سیستم پاسخ گویی به ارباب رجوع بهتر و راحتر صورت پذیرد.

به علاوه نیز مشتریان بدون کمترین اتلاف وقت و یا سر در گمی در رابطه با اطلاعات اولیه کارهای خود را درمراجعه به بانک انجام میدهند.

مرکز اقامتی و هتل

اغلب متقاضیان و مشتریان هتل ها مسافران شهر های دور و نزدیک و یا از سایر کشورها میباشند.

برای خدمات رسانی بهتر به این افراد بهتر با یک نمایشگر دیجیتال ساینیج در هر اتاق به صورت جداگانه این افراد را از تایم وعده های غذایی ،اخبار و وقایع روز،اطلاعات آب و هوا و شرایط جوی،تاریخ و وقایع روز و همچنین اعلام برنامه ای روزانه و مراسمات متعدد در همان هتل یا اقامت گاه مطلع ساخت.

به علاوه میتوان از دیجیتال ساینیج ها در اتاق کنفرانس و قسمت ورود مسافران برای نمایش پیامهای متنی و خوش امد گویی نیز استفاده شود.

سالن ورزشی و اسپا

امروزه استفاده از سالنهای ورزشی برای تمامی افراد قابل دسترس هست.

در باشگاهای ورزشی میتوان با نصب نمایشگر های دیجیتال ساینیج بدون نیاز به مربی تمرین انجام داد و یا با ارتباط از راه دور با مربیان بنام دنیا بصورت آنلاین تمرین انجام داد که خود باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران میشود.

به علاوه میتوان برای نمایش میزان رکورد های ورزشکاران، برنامه رژیم هفتگی و تبلیغ محصولات و مکمل ها، رزرو کلاسهای مختلف رودادها و اتفاقات به روز ورزشی استفاده کرد.

نمایش حرکتها جدید و هماهنگ سازی انها با موزیک فضای جذاب و جدیدی را برای ورزشکاران بوجود می آور

پایانه مسافربری و فرودگاه

معمولا در فرودگاها و پایانه های مسافر بری به ندرت کسی پیدا میشود که از شما در مورد زمان پرواز و یا مسیرها سوال کند.

این امر به دلیل استفاده فراوان و جایگزاری درست ومناسب دیجیتال ساینیج می باشد.زیرا این نمایشگرها به راحتی اطلاعات پرواز ،مسیرها و فهرست ورود و خروج  را در اختیار مراجعین قرار میدهد.

عموما دیجیتال ساینیج در سالنهای اصلی و سالن انتظار برای اطلاع راسانی و سرگرمی مسافران نصب میشوند.

از مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج د ر پایانه ها و فرودگاها میتوان به اطلاع درست زمان پرواز ،معرفی و برند شناسی کشور مبدا ،اطلاع وضعیت جوی و وقایع روز نام برد.